عیب یابی یخچال فریزر اسنوا 676

نحوه عیب یابی یخچال فریزر اسنوا 676 چگونه است؟

انواع مختلفی از یخچال فریزر های اسنوا تولید شدند که هر شخصی نسبت به سلیقه ای که دارد می تواند یک نوع از این یخچال ها را خریداری کند. کمپان اسنوا تلاش خود را کرده است تا کمترین مصرف را برای یخچال های خود مورد استفاده قرار بگیرد. برای مثال ال ای دی های  موجود در این یخچال ها کم مصرف هستند که باعث می شود در زمان باز و بسته شدن درب یخچال، مصرف برق به کمترین حد ممکن برسد.

لامپ های این یخچال فریزر طول عمر بالایی دارند و همچنین باعث می شود در این زمان از محیط زیست محافظت شده و طول عمر بالایی نسبت به دیگر یخچال ها داشته باشد. یکی دیگر از مزیت های یخچال فریزر اسنوا نسبت به دیگر یخچال فریزر ها، استفاده از گاز cfc  می باشد. این گاز مقدار سرما را به بهترین شکل ممکن انتقال داده و باعث می شود سرما به بالاترین حد برسد و اتلاف انرژی به کمترین حد برسد.

در کل ممکن است یخچال فریزر اسنوا نیز دچار مشکلاتی شود و ممکن است نیاز به عیب یابی یخچال فریزر اسنوا 676 پیدا کنید.

عیب یابی یخچال فریزر اسنوا 676:

بهتر است اطلاعات کافی از یخچال فریزر خود داشته باشید تا در صورت نیاز به تعمیرات یخچال فریزر مشکلات آن را برطرف نمایید. عیب یابی یخچال فریزر اسنوا 676 ممکن است به صورت های مختلف انجام شود.

 

عیب یابی یخچال فریزر اسنوا 676

کدهای ارور یخچال فریزر اسنوا 676:

  1. کد خطای F1: زمانی که یخ زدگی برای این نوع از یخچال ها پیش بیاید قطعا این کد را بر روی یخچال فریزر اسنوا مشاهده خواهید نمود. برای برطرف نمودن حتما با تعمیرکاران به خصوص تماس حاصل فرمایید.
  2. کد خطای F2:  ممکن است سوکت سنسور تشخیص دهنده فریزر خراب شده باشد و سرما را به خوبی تشخیص ندهد. در این زمان شما این کد ارور را بر روی ال ای دی یخچال مشاهده می کنید.
  3. کد خطای F3: این کد خطا نشان دهنده خراب شدن سنسور یخچال است. در این زمان شما باید سنسور ها و دیگر موارد را بررسی نموده و رد صورت نیاز تعویض کنید.
  4. کد خطای F4: این کد ارور نشان دهنده معیوب شدن سنسور دیفراست است. می توانید در این زمان سنسور را تعویض نموده و یا با یک تعمیرکار خوب مشکلات را بر طرف کنید.
  5. کد خطای F5: این کد خطا نشان دهنده عدم کارکرد دیفراست است. برای رفع این کد ارور باید المنت حرارتی را از نظر قطعی بررسی کنید.
  6. کد خطای F6: این کد خطا نشان دهنده خراب شدن آی سی حافظه ایپرام است. برای رفع ایراد و عوض کردن برد کنترل با تعمیرکار با تجربه تماس بگیرید. عیب یابی یخچال فریزر اسنوا 676 توسط تکنسین ژاو سرویس صورت می گیرد.
مشاهده  شرکت بوش سرویس لباسشویی شرق
اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها